08.12.2014–10.12.2014 Kuusamo, Raahe
Ma 8.12.14 klo 12.00-16.00, Kuusamo
Raahessa keväällä 2015, aika tarkentuu myöhemmin
Paikka tarkemmin kutsussa
Organisaatioiden kaikilla tasoilla työskentelevät asiakaspalvelualojen toimijat sekä kaikki henkilöt, jotka työssään kohtaavat päivittäin myös sisäisen asiakkuuden haasteet, mm. eri alojen johtohenkilöt, tiiminvetäjät, johtoryhmien jäsenet, jne. jotka ovat tekemisissä erilaisten sidosryhmien, kollegoiden ja työkavereiden kanssa.
FM, puheviestinnän kouluttaja, naurujoogaohjaaja, TRE - ohjaaja, psykofyysinen hengitysohjaaja Marjaana Kössö
Mitä on meidän hyvä palvelu?
Myönteisen vuorovaikutuksen pelisäännöt
Palvelu alkaa asenteesta – mausta ammattitaito työnilolla
Kohtaaminen on kokovartalolaji
Kuuntelu- ja havainnointitaidot ovat portti asiakkaan maailmaan
Palautetaidoilla pärjää!
Omien asiakaspalvelutaitojen inventaario, kehittäminen ja työyhteisön tuki
Materiaali: A5-kokoinen vihko, 32 sivua.
65 € sisältää koulutuksen, materiaalin ja kahvin
26.11. mennessä Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopiston Kuusamon toimipaikkaan
Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopiston Raahen toimipaikkaan
Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään tieto erikoisruokavaliosta kahvitarjoilua varten
Ilmoittautuminen on sitova. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tapahtuvasta perumisesta laskutetaan puolet koulutuksen hinnasta. Mikäli perumista ei tehdä lainkaan, laskutetaan koko koulutuksen hinta.